16/5/17

Llacets!!!

[texto en castellano al final]

Darrerament hem instaurat una norma, els dies d'escola no sortim de casa sino portem el cabell lligat, ja sigui amb cuetes, trenes o monyos... de manera que se'm va acudir de decorar unes gomes del cabell com a detall per regalar.

El patró que he utilitzat és el Lazos "Minnie" d'Hilariafina, us deixo l'enllaç aquí. És molt ràpid de teixir i es fa d'una sola peça. Un cop llest tan sols l'has de cosir a la goma de cabell que tinguis i queda preciós!

Per fer aquesta primera tanda de llacets vaig comprar unes gomes de cabell de colors pastel i els llacets els vaig fer amb fil Muskat de Drops. Els colors d'aquest fil m'encanten, i en aquest cas els seleccionats van ser:


Rosa - color 06
 

Verd turquesa - color 03


Gris clar - color 19

No em direu que no son una monada!!! 





I mireu com queden posats!!! La Bet ens ha fet de model i li queden molt xulos i divertits!


Fotografia de l'Elisenda Guitart


Espero que la idea us hagi agradat! Si voleu estar al cas de les meves peripècies abans del proper post podeu seguir-me a Instagram y Facebook

Gràcies per llegir-me!



Últimamente hemos instaurado una norma, los días de cole no salimos de casa sin el pelo recogido, ya sea en coletas, trenzas o moños... de manera que pensé en decorar unas gonas de pelo como detalle para regalar.

El patrón que utilicé es el Lazos "Minnie" d'Hilariafina, os dejo el enlace aquí. Es muy rápido de tejer y se hace de una sola pieza. Una vez listo solo lo tienes que coser a l coma de pelo que tengas y queda precioso!


Para hacer la primera tanda de lacitos compré unas gomas de pelo de color pastel y los lacitos los hice con hilo Muskat de Drops. Los colores de este hilo me encantas, y en este caso los seleccionados fueron:



Rosa - color 06
Verde turquesa - color 03
Gris claro - color 19


No me diréis que no son una monada!!! 

Y mirad como quedan colocados!!! Bet nos ha hecho de modelo y le quedan muy chulos y divertidos!


Espero que la idea os haya gustado! Si queréis seguir al día de mis peripecias antes del próximo post podéis seguirme en Instagram y Facebook!  

Gracias por leerme!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada