15/5/16

Bossa per imprevistos de Moogly

Sempre és agradable descobrir propostes de patrons resultones, senzilles i ràpides. Una d'aquestes troballes és la Rainbow Pocket Market Bag de Moogly.

Com diu el nom del patró és una bosseta plegable de butxaca. Ja se que al mercat n'hi ha un fotimer, de totes mides i colors, però les coses que fetes a ma tenen més valor, i més si les crea un mateix. No es necessari gaire temps, en les estones perdudes d'un cap de setmana es pot fer, i queda d'allò més divertida.





En lloc de les llanes suggerides he utilitzat la Drops Paris i la Drops Love You 5, que tenen els mateixos gruixos. Al no tenir un ganxet de 5,5 mm he utilitzat el de 5. Em sembla que la propera que faci ho canviaré, utilitzaré el 5 mm per les bases i un 6 mm per la reixeta... S'ha d'experimentar!!!




A mi m'ha encantat fer aquesta bosseta, espero que a vosaltres també!!! Ens llegim!!!




Siempre es agradable descubrir patrones resultones, sencillos y rápidos. Una de estas propuestas es la Rainbow Pocket Market Bag de Moogly.

Como dice el nombre del patrón es una bolsita plegable de bolsillo. En el mercado hay un montón, de todas las medidas y colores, pero las cosas hechas a mano tienen más valor, y mucho más si las creas tu mismo. No es necesario mucho tiempo, en los ratos perdidos del fin de semana se puede hacer, y queda muy divertida.  

En lugar de los hilos sugeridos he usado Drops Paris y  Drops Love You 5, que tienen los mismos grosores. Al no tener un ganchillo de 5,5 mm he utilizado el de 5. Me parece que cuando reputa lo cambiaré, utilizaré el 5 mm para las bases y un 6 mm para la regilla... Se tiene que experimentar!!!

A mi me ha encantado hacer esta bolsita, espero que a vosotros también!!! Nos leemos!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada