12/10/16

Matilda el gorro

[texto en castellano al final]

M'agrada molt trobar coses senzilles i boniques i penso que el patró que us presento avui compleix els dos requisits.

Fa temps que gràcies a una amiga vaig descobrir la marca de llanes Drops (Garnstudio). Els fils i llanes tenen una relació qualitat/preu excel·lent i hi ha diverses botigues on-line on les pots comprar. A part, a la seva web, tenen un munt de patrons gratuïts molt xulos. Podeu veure el ponxo que li vaig teixir a l'Abril aquí i la bossa d'estiu aquí.

El patró que un mostro és el Matilda. Un gorro d'hivern molt senzill de teixir, decorat amb una flor que li dona un toc especial. Teniu tota la informació del patró aquí.

La llana utilitzada és la Nepal i com que el gorro era per l'Abril vaig triar una combinació de color lila-4434 i gris-0506. Per la talla de 4-5 anys, teixint amb un ganxet de 6 mm, he necessitat dos cabdells (100 gr.) del color principal i una mica d'un altre color per fer la flor i el detall de la darrera volta del gorro.

Un cop acabat em va semblar tant cuco que vaig decidir fer-ne un altre per regalar-li a la Bet, la millor amigueta de l'Abril.



Aquí teniu el detall de la flor, i algunes fotos de la sessió de amb la model:




Espero que us hagi agradat! Ens llegim!!!



Me gusta encontrar cosas sencillas y bonitas, y pienso que el patrón que os presento hoy cumple los dos requisitos.
Hace ya tiempo que gracias a una amiga descubrí la marca de lanas Drops (Garnstudio). Los hilos y lanas tienen una relación calidad/precio excelente y hay diversas tiendas on-line donde las puedes comprar. A parte, en su web, tienen un montón de patrones gratuitos muy chulos. Podéis ver el poncho que tejí para Abril aquí y la bolsa de verano aquí.

El patrón que os muestro es el Matilda. Un gorro de invierno muy sencillo de tejer, decorado con una flor que le da un toque especial. Tenéis toda la información del patrón aquí.

La lana utilizada es la Nepal y como el corro era para Abril escogí una combinación de color lila-4434 y gris-0506. Para la talla de 4-5 años, tejiendo con un ganchillo de 6 mm, he necesitado dos ovillos (100 gr.) del color principal y un poco del otro color para la flor y el detalle de la última vuelta del gorro.

Una vez terminado me pareció tan cuco que decidí hacer otro y regalarlo a Bet, la mejor amiguita de Abril.

Espero que os haya gustado! Nos leemos!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada