27/10/16

Cairbre Cardigan per l'Abril

[texto en castellano al final]

Avui us porto un projecte especial, no puc dir que sigui dels més difícils, però si que és un d'aquells patrons que has de seguir al peu de la lletra on no valen improvitzacions (si mes no a mi). 
El patró és el Cairbre Cardigan de The Velvet Acorn, a la seva botiga podeu trobar patrons preciosos, et venen ganes de comrar-los tots!!! Fa un parell d'anys vaig comprar una caputxa, podeu trobar les entrades que vaig fer aquí i aquí, i aquest cop em vaig aventurar a comprar el patró d'una jaqueta.

Per teixir la jaqueta talla 4-5 anys he utlitzat el següent material:

260 grams de la llana DROPS Merino Extra Fine en el color gris clar número 5, comprada a Sensohku.
Ganxet de 6 mm
Agulla llanera
Botons, comprats a Amigurumisbag.

A les instruccions es recomana un ganxet de 5,5 mm però al fer la prova de tensió vaig pensar que millor teixir-ho amb un ganxet de 6 mm. No vaig tenir en compte que un cop acabada la peça, al bloquejar-la aquesta es dona i queda una mica més gran. Això tan sols vol dir que aquest hivern la jaqueta anirà una mica gran i el proper anirà perfecta!

Aquí us mostro unes quantes fotografíes del procés i del resultat final!



Abans de bloquejar / Antes de bloquear

Bloquejant / Bloqueando

Botons / Botones





 Espero que us agradi!!! Ens llegim!!!



Hoy os traigo un proyecto especial, no puedo decir que sea de los más difíciles, pero si que es uno de aquellos patrones que tienes que seguir al pie de la letra, no valen improvisaciones (al menos a mi). 

El patrón es el Cairbre Cardigan de The Velvet Acorn, en su tienda podéis encontrar patrones preciosos, te entran ganas de comprarlos todos!!! Hace un par de años compré una capucha, podéis encontrar las entradas que escribí aquí y aquí, y esta vez me aventuré a comprar el patrón de una chaqueta.

Para tejer la chaqueta talla he utilizado el siguiente material:

260 gramos de la lana DROPS Merino Extra Fine en el color gris claro número 5, comprada en Sensohku.
Ganchillo de 6 mm
Aguja lanera
Botones, comprados en Amigurumisbag.

En las instrucciones se recomienda un ganchillo de 5,5 mm pero al hacer la prueba de tensión pensé que mejor tejerlo con un ganchillo de 6 mm. no tuve en cuenta que una vez acabada la pieza, al bloquearla esta da de si y queda un poco más grande. Esto solo quiere decir que este invierno la chaqueta irá un poco grande y el próximo irá perfecta!

Arriba os muestro unas cuantas fotografías del proceso y del resultado final!!! 

Espero que os guste!!! Nos leemos!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada