12/2/17

Bossa de ma contemporània

[texto en castellano al final]

Fa temps va caure a les meves mans el llibre de la Erika Knight, Taller de ganchillo. Un llibre que t'atrapa per les seves il·lustracions i les seves fotografies, projectes senzills a la vista però amb els que aprens una cosa diferent en cada un d'ells.

Un dels projectes que va cridar-me més l'atenció va ser la Bossa de ma contemporània. El patró dibuixa una senzilla sanefa que queda ressaltada amb el contrast de la roba.



Com en molts casos en patrons d'autors estrangers, les llanes o fils recomanats son difícils de trobar de manera que el millor és buscar un equivalent. En aquest cas he utilitzat el fil Bomull-Lin de Drops, que combina cotó i lli.


El que més m'ha costat és el tema costura. Cosir no és el meu fort i per tant sempre acabo demanant ajuda a la mare. Finalment i donades les meves habilitats, vaig decidir cosir la cremallera per la cara interior del bolso en lloc de fer-ho visible com mostren les fotografies del patró.


Després de l'experiència penso que repetiré el patró, però li afegiré algunes modificacions que em semblen necessàries, per la meva forma de treballar i per les meves limitacions costureres.

De moment no he estrenat la bossa, però tan aviat ho faci prometo ensenyar-vos la foto!


Hace tiempo cayó en mis manos el libro de Erika Knight, Taller de ganchillo. Un libro que te atrapa por sus ilustraciones y sus fotografías, proyectos sencillos a la vista pero con los que aprendes una cosa diferente en cada uno de ellos.

Uno de los proyectos que me llamó la atención fue el Bolso de mano contemporáneo. El patrón dibuja una sencilla cenefa que queda resaltada con el contraste de la ropa. 

Como en muchos casos en patrones de autores extranjeros, las lanas o hilos recomendados son difíciles de encontrar, de manera que lo mejor es buscar un equivalente. En este caso he utilizado el hilo Bomull-Lin de Drops, que combina algodón y lino.

Lo que más me ha costado és la costura. Coser no es lo mio y siempre termino pidiendo ayuda a mi madre. Finalmente y dadas mis habilidades, decidí coser la cremallera por la cara interior del bolso en lugar de hacerlo visible como muestran las fotografías del patrón.

Después de la experiencia pienso que repetiré el patrón, pero le añadiré algunas modificaciones que me parecen necesarias, por mi forma de trabajar y por mis limitaciones costureras.

De momento no he estrenado el bolso, pero tan pronto lo haga prometo enseñar fotos!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada