30/5/17

Flamencs!

[texto en castellano al final]

Sembla que els flamencs estan de moda... Aquests ocells de plomes rosades i llargues potes estan omplint les xarxes socials com Intagram o Pinterest.

Des de La Lloca em van demanar que en fes un, i al mateix dia una bona amiga m'en demanava un altre per fer un regal a un futur bebè. Així que vaig començar a buscar patrons fins que vaig anar a parar al compte d'instragram de la Teresascrhochetshop, i vaig decidir comprar el seu, teniu l'enllaç aquí.

La veritat és que el patró no és difícil i està molt ben explicat, tot i que el fet d'haver de teixir totes les peces de forma individual i després cosir-les el fa una mica laboriós. Tot i això després de veure el resultat arribes a la conclusió que el treball val la pena.


Aquest l'he teixit amb fil Safran de Drops i un ganxet de 2,5 mm. Els colors que he utilitzat son el 18 i el 16 pel bec, el 07 per les potes i el 01 pel cos i les ales. 



I per fer-lo més llaminer li he posat un sonall dins el cap! Com mola!!!



Per cert, si us agrada el teniu a La Lloca d'Igualada, esperant un nou amiguet o amigueta!

Espero que us hagi agradat! Gràcies per llegir-me!



Parece que los flamencos están de moda... Estos pájaros de plumaje rosado y largas patas están llenando las redes sociales como Intagram o Pinterest.

Desde La Lloca me pidieron que hiciera uno, y el mismo día una buena amiga me pidió otro para hacer un regalo a un futuro bebé. Así que empecé a buscar patrones hasta que fui a parar a la cuenta de Instragram de Teresascrhochetshop, y decidí comprar el suyo, tenéis el enlace aquí.

La verdad es que el patrón no es difícil y está muy bien explicado, pero el hecho de tener que tejer todas las piezas de forma individual y después coserlas lo hace un poco más laborioso. Aún así después de ver el resultado llegas a la conclusión que el trabajo ha valido la pena.

Éste lo he tejido con hilo Safran de Drops y un ganchillo de 2,5 mm. Los colores que he utilizado son el 18 i el 16 para el pico, el 07 para las patas y el 01 para el cuerpo y las alas. 

Y para hacerlo más goloso le he puesto un sonajero dentro de la cabeza!!! Como mola!!!

Por cierto, si os gusta lo tenéis en La Lloca en Igualada, esperando un nuevo amiguito o amiguita!

Espero que os haya gustado! Gracias por leerme!

Cap comentari:

Publica un comentari