30/12/15

Posa una balena a la teva vida!!!

A punt d'acabar l'any ja queden poques coses que ensenyar-vos, tinc un parell de projectes a mitjes i que van per llarg. Però com que aquestes mini vacances de Nadal han estat un pel accidentades, i hem passat moltes hores a casa, vaig tenir temps de començar i acabar un petit tema.



Des de que l'Abril corre per casa es pot dir que a cada habitació hi ha una capsa de mocadors de paper, i aquestes capses no es que tinguin uns dissenys espectaculars... Fa temps que remenant pel blog de The Moogly Blog vaig veure una funda divertida i dit i fet, la balena blava de The Moogly s'ha convertit en la balena rosa de casa!!! Teniu el patró aquí.

Jo vaig utilitzar unes restes de fil de cotó Paris de Drops de color rosa palid de quant vaig fer el Ponxo de l'Abril, una mica de fil negre, un ganxet del número 5 i dos ulls de seguretat.

El resultat, la Balena Pepa!!!


A l'Abril li encanta, i jo vaig estar distreta una estona!

Feliç entrada d'any i ens llegim al 2016!!!
__________________________________________________________________

A punto de terminar el año ya quedan pocas cosas que enseñaros, tengo un par de proyectos a medias y que van para largo. Pero como estas mini vacaciones de Navidad han sido un poco accidentadas, y hemos pasado mucho tiempo en casa, tuve tiempo de empezar y terminar un pequeño tema.

Des de que Abril corre por casa podemos decir que en cada habitación tenemos una caja de pañuelos de papel, y estas cajas no es que tengan un diseño espectacular... Hace tiempo buscando por el blog de The Moogly Blog vi una funda divertida y la ballena azul de The Moogly se convirtió en la ballena rosa de casa!!! Tenéis el patrón aquí.

Yo utilicé unos restos de hilo de algodón Paris de Drops de color rosa pálido de cuando hice fer el Poncho de Abril, un poco de hilo negro, un ganchillo del número 5 y dos ojos de seguridad.

El resultado, la Ballena Pepa!!!

A Abril le encanta, y yo estuve un rato distraída! 

Feliz entrada de año y nos leemos en 2016!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada