11/12/15

Un Aniversari ganxetaire!

Fa uns dies la petita de la casa va fer tres anys. Com és tradició li volia fer una corona d'aniversari, i perquè no fer-li de ganxet!!! Però tota corona necessita un complement especial... aquest cop va ser una vareta màgica... Tot un éxit!!!



Voleu veure com ho vaig fer.. seguiu llegint!!!

Per la corona vaig agafar un patró de Drops design. Us eixo l'enllaç aquí. Vaig optar per fer tan sols la corona sense els cabells i va quedar prou maca.



Per completar la decoració vaig fer un 3 de ganxet. En aquesta ocasió vaig utilitzar el patró de The Moogly Blog.



Per la vareta vaig seguir la idea d'un dels videos de la Marta de Bluü, em va semblar una idea fantàstica! El pal el vaig fer unint 4 palets de fusta amb cinta adhesiva de doble cara, per després recobrir-lo amb el fil de cotó. 



Les dues estelles quedaven una mica de nyigui nyogui, per això vaig dibuixar dues estrelles de feltre i les vaig fer servir per donar consistencia.



Una mica de fil, una mica de cola i...


Petits detalls que ho son tot!!! 

_______________________________________________________________

Unos días atrás la peque de casa celebró su tercer cumple. Como es tradición le quería hacer una corona de cumpleaños, y por que no hacerla de ganchillo!!!! Pero toda corona necesita un complemento especial... esta vez hicimos una varita mágica... Todo un éxito!!! 

Queréis ver como lo hice.. seguid leyendo!!!

Para la corona utilicé un patron de Drops design. Os dejo el enlace aquí. Opté por hacer la corona sin el pelo, y quedó bastante bonita.

Para completar la decoración hice un 3 de ganchillo. En esta ocasión utilicé el patrón de The Moogly Blog.

Para la varita seguí la idea de unos de los vídeos de Marta de Bluü, me pareció una idea fantástica! El palo lo hice uniendo 4 palitos de madera con cinta adhesiva de doble cara, para después recubrirlo con el hilo de algodón. 

Las dos estrellas quedaban sin consistencia, por lo que hice dos estrellas de fieltro para dar rigidez.

Un poco de hilo, un poco de cola y...


Pequeños detalles que lo son todo!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada