21/9/16

Peuets de 8 cm

Hi ha moltes ocasions en la vida on els petits detalls prenen importància. Quant algú et regala alguna cosa feta a ma no t'està regalant tan sols un objecte, t'està regalant una part molt important del seu temps. Ha invertit uns minuts, hores, dies en crear una cosa per tu, un temps que perfectament podria haver dedicat a una altra cosa, però no ha estat així...
M'agrada pensar que la gent que rep els meus treballs son conscients que estan rebent part del meu temps, de la meva dedicació, de la meva vida.

Pensant en aquests detalls especials vaig teixir el projecte que avui us ensenyo: Unes botes per a peuets de 8 cm.

El patró el vaig trobar a Ravelry i a part de ser una monada, està força ben explicat i no és gens complicat. L'autora és la Sarah Zimmerman autora del blog Repeat Crafter Me.





Els materials utilitzats son els següents:

50 Gr. de Drops Nepal - Per aquesta ocasió vaig utilitzar unes restes de llana de color gris i lila. 
1 ganxet de 5 mm.
1 agulla llanera
2 botons Hand Made, comprats a Amigurumibags.com.

No les trobeu boniques? Jo les trobo una monada!!!




Hay muchas ocasiones en la vida en que los pequeños detalles cobren importancia. Cuando alguien te regala una cosa hecha a mano no solo te está regalando solo un objeto, te está regalando un parte muy importante de su tiempo. Ha invertido unos minutos, horas, días en crear una cosa par ti, un tiempo que perfectamente podría haber dedicado a otra cosa, pero no ha sido así...
Me gusta pensar que la gente que recibe mis trabajos son conscientes que están recibiendo parte de mi tiempo, de mi dedicación, de mi vida.

Pensando en estos detalles especiales tejí el proyecto ue os muestro hoy: Unas botas para piececillos de 8 cm.

El patrón lo encontré en  Ravelry y a parte de ser una monada, está biñen explicado y no es complicado. La autora es  Sarah Zimmerman autora del blog Repeat Crafter Me.

Los materiales utilizados son los siguientes:

50 Gr. de Drops Nepal -  Para esta casión utilicé unos restos de lana gris y lila.
1 ganchillo de 5 mm.
1 aguja lanera
2 botones Hand Made, comprados en Amigurumibags.com.

¿No las encontráis preciosas? ¡¡¡¡A mi me parecen una monada!!!


2 comentaris: