1/9/16

La jaqueta del granny gegant

[texto en castellano al final]

Finalment he pogut acabar un dels projectes que tenia en marxa quest estiu. La veritat és que he fet una mica de trampa...

De que us estic parlant? De la jaqueta que The Bluü Room va publicar abans de tancar per vacances. És un tutorial realment senzill, ja que la base de la jaqueta és un granny square, l'única pega... s'ha de tenir molta paciència per acabar-ho!



Doncs això us deia, vaig començar a teixir amb la il·lusió de fer una jaqueta per mi, però la paciència no és el meu fort... així que a mig treball vaig decidir que una jaqueta per l'Abril també estaria bé! Ja ho se, la mandra m'ha pogut, i les ganes de començar projectes nous han guanyat la partida.







Al fer la jaqueta per l'Abril he hagut d'introduir una petita modificació al patró. L'original al posar-lo queda col·locada com un xal, de manera que si no controles el moviment del braç la jaqueta cau. Per aquest motiu li he afegit una cadeneta i un botó de parca per que la jaqueta li quedi fixada i no li caigui. 


MATERIALS

215 gr. Drops Love You 6 (190 gr. Color 118 Carbón - 20 gr. Color 111 Violeta)

Ganxet de 3 mm.

Agulla llanera.

Que us sembla? Espero que us hagi agradat! Ens llegim!




Finalmente he terminado uno de los proyectos que tenía en marcha este verano. La verdad es que he hecho un poco de trampa...


¿De que os estoy hablando? De la chaqueta que The Bluü Room publicó antes de cerrar por vacaciones. Es un tutorial realmente sencillo, ya que la base de la chaqueta es un granny square, la única pega... se necesita mucha paciencia para terminarlo!

Lo que os decía, empecé a tejer con la ilusión de hacerme una chaqueta, pero la paciencia no es mi fuerte... así que a medio trabajo decidí que una chaqueta para Abril también estaría bien! Ya se que la pereza y las gana de empezar proyectos nuevos han ganado la partida.


Al hacer la chaqueta para Abril tuve que introducir una pequeña modificación en el patrón. La original queda colocada como un chal, por lo que si no controlas el movimiento del brazo la chaqueta se cae. Por este motivo le he añadido una cadeneta con un boton de parca para que la chaqueta quede fija y no se caiga.



MATERIALES

215 gr. Drops Love You 6 (190 gr. Color 118 Carbón - 20 gr. Color 111 Violeta)

Ganchillo de 3 mm.

Aguja lanera.

Que os parece? Espero que haya gustado! Nos leemos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada