14/3/17

Pops Solidaris

[texto en castellano al final]

Fa unes setmanes vaig veure per les diferents xarxes socials unes fotos de petits pops teixits de ganxet. A les descripcions posava que el seu destí era fer companyia als bebès prematurs que han d'estar a l'hospital. Mica en mica vaig anar trobant més informació fins anar a parar a la pàgina de Facebook de Noupops, un dels impulsors d'aquesta iniciativa a Espanya. 

La història és bonica i la podeu veure en aquest petit vídeo publicat al Facebook de El País.

El tema em va cridar l'atenció, i després de remenar una mica vaig decidir-me a col·laborar-hi.



 Al Facebook de Noupops hi podeu trobar el patró i també totes les mesures de seguretat que s'han de seguir, no oblidem que aquests animalons estaran al costat de bebès moooolt petitons i han de ser 100% segurs. 

A part d'aquesta informació a mi m'han anat molt bé dos vídeos que us adjunto. El primer es de l'Alba de Lanasyovillos.com. En el seu vídeo l'Alba t'ensenya a fer el patró pas a pas, una gran ajuda si et costa o no tens ganes de seguir el patró escrit.


L'altre vídeo que us pot ser molt útil és el que ha gravat la Marta de Bluü, on explica totes les normes de seguretat que s'han de seguir a l'hora de teixir els pops.


I amb aquests tutorials he fet els meus dos pops (espero fer-ne més)! 



































I aquí els tenim llestos per portar al punt de recollida d'Igualada, La Lloca al C/ Comarca nº 38.



Espero que us agradi i animeu a participar en aquesta iniciativa solidaria! Ens llegim!


Hace una semanas empecé a ver por las distintas redes sociales fotos de unos pequeños pulpos tejidos en ganchillo. En las descripciones indicaban que su destino era hacer compañía a los bebés prematuros que tienen que permanecer en el hospital. Poco a poco encontré más información hasta llegar a la página de Facebook de Noupops, uno de los impulsores de esta iniciativa en España. 

La historia es bonita y la podéis ver en este pequeño vídeo publicado en Facebook por El País.

El tema me llamó la atención, y después de rebuscar un poco me decidí a colaborar.

En el Facebook de Noupops podéis encontrar el patrón y también todas las medidas de seguridad que se tienen que segur, no olvidemos que estos animalitos estarán al lado de bebés nuuuy pequeñitos y han de ser 100% seguros.

A parte de esta información también me fueron muy bien dos vídeos que os adjunto. El primero es de Alba de Lanasyovillos.com. En su vídeo Alba te enseña a hacer el patrón paso  paso, una gran ayuda si te cesta  no tienes ganas de seguir el patrón escrito.

El otro vídeo que os puede ser muy útil es el que grabó Marta de Bluü, donde explica las normas de seguridad que se tienen que seguir a la hora de tejer los pulpos.

Y con estos dos tutoriales he hecho mis dos pulpos (espero hacer más)!

Aquí los tenemos listos para llevar al punto de recogida de Igualada, La Lloca en C/ Comarca nº 38.

Espero que os gusten y os animéis a participar en esta iniciativa solidaria! Nos leemos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada