29/3/17

Estrelletes!!!

[texto en castellano al final]

Ja fa uns mesos, en el seu tutorial dels divendres, la Marta de Bluü va publicar un coixí estrella molt xulo. Aquí us deixo l'enllaç!

Ella el teixia amb Natura XL, de manera que quedava un coixí bastant gran. La veritat es que no tenia suficients troques de Natura XL del mateix color per poder fer el coixí, i no volia comprar més material fins buidar una mica l'estoc... al final no cabrem a casa!!! Així que vaig optar per fer un experiment. Vaig agafar una troca de Natura Just Cotton Spring (un fil molt més prim) i em vaig posar mans a l'obra.






Com podeu veure, seguint les instruccions fil per randa surt un coixí petitó, l'Abril està encantada amb ell. L'estrelleta és ideal per fer-li companyia a l'hora d'anar a dormir!


I com que no puc estar quieta, un cop acabat aquest coixí vaig tenir la idea de fer-ne un d'encara més petitó i posar-li un sonall. En aquest cas si que vaig haver de modificar el patró i en lloc de teixir fins a la fila 19, em vaig quedar a la fila 11 de manera que em va quedar una circumferència de 60 punts baixos. D'aquesta manera a l'hora de fer les puntes cada una comença amb 12 punts baixos i seguim treballant igual que indica el tutorial.


El fil utilitzat també és el Natura Just Cotton Spring i el resultat és aquest!




Que us semblen les variacions fetes? Espero que us hagin agradat! Ens llegim!!!




Ya hace unos meses, en su tutorial del viernes, Marta de Bluü publicó un cojín estrella muy chulo. ¡Aquí os dejo el enlace!

Ella lo tejía con Natura XL, de manera que quedaba un cojín bastante grande. La verdad es que no tenía suficientes ovillos de Natura XL del mismo color para poder hacer el cojín, y no quería comprar más material hasta vaciar un poco el estoc... al final no cabremos en casa!!! Así que opté por hacer un experimento. Cogí un ovillo de Natura Just Cotton Spring (un hilo mucho más delgado) y me puse manos a la obra.

Como podéis ver, siguiendo las instrucciones a raja tabla, sale un cojín pequeñito con el que Abril está encantada. La estrellita es ideal para hacerle compañía a la hora de ir a dormir!

Y como no puedo estar quieta, una vez terminado este cojín tuve la idea de hacer uno un más pequeño y ponerle un sonajero. En este casi si que tuve que modificar el patrón y en lugar de tejer hasta la fila 19, me quedé en la fila 11 de manera que me quedó una circunferencia de 60 puntos bajos. De esta manera a la hora de hacer las puntas cada una empieza con 12 puntos bajos y seguimos trabajando como indica el tutorial.

El hilo utilizado también es el Natura Just Cotton Spring y el resultado es este!


Que os parecen las variaciones hachas? Espero que os hayan gustado! Nos leemos!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada