8/3/17

Bossa de ma Granny

[texto en castellano al final]

Aquest estiu em va agafar la febre de les bosses de ma (encara no s'ha acabat...), i vaig crear un petit disseny per fer proves... Una bossa de mà Granny!!! Com tot en la vida, les coses es poden millorar, però la veritat és que el resultat no està gens malament.



Voleu veure com ho vaig fer? Aquí us deixo les indicacions que vaig seguir, per si algú s'anima a fer-ne un.


Primer de tot els materials!

1 troca de Natura XL de DMC
1 mica de fil Natura XL de DMC d'un altre color
Ganxet de 5,5 mm
1 agulla llanera
Cremallera de 25 cm.
Una mica de fil Natura Just Cotton de DMC per cosir la cremallera
Roba per forrar la bossa.
Fil del mateix color que la roba per cosir el forro

En aquest primer intent he utilitzat el color negre 02 i color verd 08.


Anem a per l'expliació!


La base del bolso és un Granny Square sòlid de set voltes. No intentaré fer-vos un tutorial de com fer aquest quadrat, ja que hi han molts tutorials a la xarxa i jo ara mateix seria incapaç d'explicar-ho millor. Us deixo alguns enllaços on trobareu la informació:


Lanas y ovillos: http://www.lanasyovillos.com/es/granny-squares/granny-square-solido

The Bluü Room: https://youtu.be/mqbzbgoEOAQ

Un cop tenim el granny de la mida que volem agafem el fil de contrast i teixim 3 files de punt baix en dos costats (oposats) del quadrat.








Dobleguem el la labor per la meitat, deixant les franges de color al lateral i cosim els laterals amb el mateix fil de contrast que hem utilitzat.


Un cop unides les parts enganxarem el fil principal a la part superior del bolso (obertura) i farem dues voltes de punts baixos.


Agafem una mica de fil dels dos colors i fem una cadeneta que utilitzarem d'ansa per poder portar la bossa penjada al canell. Cosim la cadena a l'interior del bolso.





Com que l'estructura del granny deixa forats, jo li he posat un forro de color negre i també una cremallera per poder tancar còmodament la bossa i no perdre res del seu contingut.






Espero que us agradi i que us animeu a fer-ne un! Ens llegim!





Este verano me atrapó la fiebre de los bolsos de mano (aun no se ha terminado...), y decidí crear un pequeño diseño para hacer pruebas... Un bolso de mano Granny!!! Como todo en la vida, las cosas pueden mejorarse, pero la verdad es que el resultado no está nada mal.

Quereis ver como lo hice= Aquí os dejo las indicaciones que seguí, por si alguien se anima a tejer uno.


Antes de todo los materiales!

1 ovillo de Natura XL de DMC
1 poco de hiloNatura XL de DMC de otro color
Ganchillo de 5,5 mm
1 aguja lanera
Cremallera de 25 cm.
Un poco de hilo Natura Just Cotton de DMC para coser la cremallera
Ropa para forrar el bolso.
Hilo del mismo color que el forro para coserlo al bolso.

En este primer intento he utilizado color negro 02 y color verde 08.


Vamos a la explicación!


La base del bolso es un Granny Square solido de siete vueltas. No intentaré haceros un tutorial de como hacer este cuadrado, ya que hay muchos tutoriales en la red y yo ahora mismo sería incapaz de explicarlo mejor. Os dejo algunos enlaces donde encontrareis la información:


Lanas y ovillos: http://www.lanasyovillos.com/es/granny-squares/granny-square-solido

The Bluü Room: https://youtu.be/mqbzbgoEOAQ

Una vez tenemos el granny de la medida que queremos, cogemos hilo de contraste y tejemos 3 hileras de punto bajo en dos lados (opuestos) del cuadrado.


Doblamos la labor por la mitad, dejando las franjas de color en el lateral y cosemos los laterales con el mismo hilo de contraste que hemos utilizado.


Una vez unidas las partes, enganchamos el hilo principal a la parte superior del bolso (apertura) y hacemos dos vueltas de puntos bajos.


Cojemos un poco de hilo de los dos colores y hacemos una cadeneta que utilizaremos de asa para poder llevar el bolso colgado en la muñeca. Cosemos la cadena en el interior del bolso.


Como la estructura del granny deja agujeros, yo he forrado el mio con tela negra y también le he pusto una cremallera para poder cerrar la bolsa cómodamente y no perder nada de su contenido.



¡Espero que os guste y os animéis a tejer uno! ¡Nos leemos!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada