9/2/16

Aprenent nous punts, funda per Kindle

Com que sempre em porto molt bé aquest any Ses Magestats els Reis d'Orient em van portar un llibre electrònic Kindle. És molt xulo i pràctic, però sense funda te el perill de que la pantalla es ratlli o trenqui... Així que vaig decidir fer-li una funda.

Per fer-la, en lloc d'aprofitar els punts que utilitzo normalment (que son els més senzills) vaig optar per apendre coses noves. Així que vaig agafar el llibre de la Sarah Hazell - Manual de Ganchillo, i vaig buscar alguna cosa diferent. 

El punt escollit és el 106 Enladrillado. Per veure bé l'efecte vaig escollir fer-lo en dos colors de Natura Just Cotton de DMC, el N13 Pistacho i el N41 Siena. 



El material necessari és: fil de dos colors, en el meu cas un ganxet del número 3, tisores i una agulla llanera. Igual que en el bolso de grannys, prepareu-vos per amagar un munt de cues de fil...



Per fer la funda vaig decidir fer un rectangle i després cosir els dos laterials i tancar un dels extrems. Per començar tan sols s'ha de tenir en compte que la cadeneta d'inici sigui múltiple de 6, +3, +1. Així la pots fer tan llarga com necessitis, però sempre mantenint aquesta directriu.

Suposo que per falta de pràctica i per culpa de no mantenir la mateixa tensió en tota la labor, el rectagle em va quedar una mica esbiaixat. Per aquest motiu un cop acabat el rectangle vaig mullar el teixit i vaig intentar donar-li forma mantenint-lo amb agulles de cap:


No vaig conseguir un rectangle perfecte, però va millorar una mica... 

Un cop cosida la funda, un botó, una cadeneta per tancar i llestos!!!



Espero que us hagi agradat!!! Ens llegim!!!
____________________________________________________________________

Como siempre me porto bién, este año los Reyes Magos me trajeron un libro electrónico Kindle. Es muy chulo y practico, pero sin funda tiene el peligro de que la pantalla se ralle o rompa... Así que decidí hacerle una funda.

Para hacerla opté por aprender un punto nuevo, así que cogí el libro de Sarah Hazell - Manual de Ganchillo, y busqué una cosa distinta.

El punto escogido es el 106 Enladrillado. Para ver bien el efecto escogí hacerlo con dos colores de Natura Just Cotton de DMC, el N13 Pistacho y el N41 Siena. 

Para hacer la funda se necesita, hilo de dos colores, en mi caso un ganchillo del número 3, tijeras y aguja lanera. Igual que en el bolso de grannys, preparaos para esconder un montón de colas de hilo...

Para hacer la funda decidí hacer un rectángulo y luego coser los dos laterales y cerrar un extremo. Para empezar solo hay que tener en cuenta que la cadena de inicio debe ser múltiplo de 6, +3, +1. Así puedes hacer la cadena tan larga como quieras pero manteniendo estas directrices. 

Supongo que la falta de práctica y por culpa de no mantener la misma tensión en toda la labor, el rectángulo me quedó torcido. Por este motivo al terminar la labor mojé el tejido y le intenté dar forma con unas agujas. 

No conseguí un rectángulo perfecto, pero mejoró un poco...

Una vez cosida la funda, un botón, una cadeneta para el cierre y listos!!! 

Espero que haya gustado!!! Nos leemos!!!

2 comentaris: