[texto en castellano al final]
Hi ha dies que son especials, i avui és un d'ells. L'Abril fa 4 anys.
Hi ha dies que son especials, i avui és un d'ells. L'Abril fa 4 anys.
Des del seu primer aniversari, cada any li he fet una corona, però va ser l'any passat que vaig fer-li la primera corona de ganxet. Vaig mig adaptar un patró de Garnstudio-Drops que va quedar força bé, encara avui se la posa per jugar, trobareu tota la informació aquí.
Aquest any també li volia fer una corona de ganxet, però aquest cop, després de molt remenar, vaig decidir fer jo el disseny. Després de fer càlculs, algún esboç i de fer i desfer vaig enfilar el bon camí.
Un entramat de cadenetes, punts baixos, punt suzzett, punts mitjos alts i dobles alts han donat finalment el resultat esperat. Una corona teixida amb una troca Natura XL i una mica de Oro de Lane Mondiale en color plata, el mateix que vaig utilitzar pel bolso de boda.
El número, del mateix fil platejat, està teixit seguint el patró de Moogly que ja vaig utilitzar l'any passat per fer el número 3.
Aquí us deixo una fotografía de la protagonista del dia, orgullosa de lluir la seva corona.
Espero que us agradi!
Hay días que son especiales, y hoy es uno de ellos. Abril cumple 4 años.
Des de su primer cumpleaños, cada año le he hecho una corona, pero fue el año pasado que le hice la primera corona de ganchillo. Medio adapté un patrón de Garnstudio-Drops que quedó bastante bien, hoy aún se la pone para jugar, encontraréis toda la información aquí.
Este año también quería hacer una corona de ganchollo, pero después de mucho mirar decidí hacer yo el diseño. Tras unos cálculos, algún boceto y de hacer y deshacer encontré el buen camino.
Un entramado de cadenetas, puntos bajos, punto suzzett, puntos medios altos y dobles altos han dado el resultado esperado. Una corona tejida con un ovillo Natura XL y un poco de Oro de Lane Mondiale en color plata, el mismo que utilicé para el bolso de boda.
El número, del mismo hilo plateado, está tejido siguiendo el patrón de Moogly que ya utilicé el año pasado para hacer el número 3.
Aquí os dejo una fotografía de la protagonista del día, orgullosa de lucir su corona.
Espero que os guste!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada