23/3/17

El coll o "Bufanda tubular clàssica"

[texto en castellano al final]

No us ha passat mai que veieu una llana, uns colors i no podeu deixar de comprar encara que no tingueu cap projecte en ment? Jo sóc addicta a aquestes situacions... tinc fils i llanes de tots els gruixos i colors, potser exagero una mica... però de debò que en tinc moooolts!!! I com no, la majoria no te cap projecte assignat.




Així que vaig buscant, remenant i de tant en tant trobes alguna cosa i penses... i aquella llana, no serviria per fer això??? I de vegades sona la flauta!!!

Això és el que em va passar amb aquest projecte, la "Bufanda tubular clàssica" del llibre Taller de Ganchillo d'Erika Knight.





La llana recomanada, Rowan Lima, està descatalogada i vaig recordar que tenia uns cabdells de Drops Nepal color mostassa (ref. 2923) molt xulo. Tot hi ser una mica més gruixut que la llana indicada en el patró vaig decidir fer-la servir. Tan sols vaig modificar la llargada de la cadeneta inicial de 47 a 41 i vaig seguir les indicacions del patró al peu de la lletra fins arribar a els 127 cm de llargada de la peça. Com podreu veure en les fotografies el preciós color mostassa es va acabar, i en lloc de comprar més llana vaig decidir acabar-lo amb el verd oliva (ref. 7238) així que la peça ha acabat sent bicolor.





És una llàstima que l'hagi acabat tant tard, haurem d'esperar a la propera temporada tardor-hivern per lluir-lo! Espero que us agradi!!! Ens llegim!!!



No os ha pasado nunca que veis una lana , unos colores y no podéis dejar de comprar aunque no tengáis en mente ningún proyecto? Yo soy adicta a estas situaciones... tengo hilos y lanas de todos los grosores y colores, quizás exagero un poco... pero de verdad que tengo muchas!!!! Y como no, la mayoría sin proyecto asignado.

Así que voy buscando, removiendo y de vez en cuando encuentras alguna cosa y piensas... y aqella lana, no serviría para hacer esto?? Y ha veces aciertas!!!

Esto es lo que me pasó con este proyecto, la "Bufanda tubular clásica" del libro Taller de Ganchillo d'Erika Knight.


La lana recomendada, Rowan Lima, está descatalogada y recordé que tenía unos ovillos de Drops Nepal color mostaza (ref. 2923) muy chulo. Aunque el hilo era un poco más grueso que la lana indicada en el patrón decidí utilizarla. Solo tuve que modificar la largada de la cadeneta inicial de 47 a 41 y seguir las indicaciones del patrón al pié de la letra hasta llegar a los 127 cm de largo de la pieza. Como podréis ver el precioso color mostaza se terminó, y en lugar de comprar más decidí terminarlo con el verde oliva (ref. 7238) así que la pieza terminó siendo bicolor.

Es una lástima que lo haya terminado ta tarde, tendremos que esperar a la próxima temporada otoño-invierno para lucirlo!!! Espero que os guste!!! Nos leemos!!!


4 comentaris:

  1. Una preciosidad. Y parece que tu pena por la llegada del buen tiempo ha sido remediada con la llegada de un nuevo invierno

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Muchas gracias! Tienes razón, si eltiempo sigue así me dará tiempo a estrenarlo! :)

      Elimina
  2. Me encanta como queda!! Y aunque tengas que esperar al siguiente invierno valdrá la pena.
    Un abrazo 😉😊

    ResponElimina