8/9/17

La Boina

[texto en castellano al final]

Hola de nou! Després d'un llarg període de descans al bloc reprenc les entrades, a veure si agafo un bon ritme.

Tot i no haver publicat res en les darreres setmanes d'estiu, aquest ha estat un període bastant creatiu. Vaja, que tinc més d'un i de dos projectes que ensenyar-vos.

El primer que us vull mostrar és aquesta boina super xula que li he fet a l'Abril. Des de que vaig començar a fer ganxet vaig topar amb un patró super maco de boina i vestidet a conjunt, però mai trobava temps per posar-m'hi... i vaig decidir que d'aquest estiu no passava. Aquí podeu trobar l'enllaç per si us animeu.

Així que ja amb la llana i el ganxet a punt, en plenes vacances a la platja i SENSE WI-FI, vaig veure que m'havia deixat el patró a casa. Ja ho sé, dir-me despistada és poc... Així que vaig decidir fer memòria i fer la meva versió inspirada, ja que de totes maneres hauria d'haver modificat el patró original per adaptar la talla.

I el resultat m'ha agradat molt! A veure si en breu us puc escriure el patró en condicions, de moment us explico el material utilitzat i us mostro les fotografies que he fet.





La llana que he fet servir és de la casa Drops, Big Merino Mix, color 02. És 100% llana amb un tacte molt agradable i suau. Per fer la boina he treballat amb un ganxet de 5,5 mm. 





També he de dir que el millor de tot és la model! 


Espero que us hagi agradat i que a partir d'avui ens poguem llegir més regularment! Feliç setmana!



¡Hola de nuevo! Después de un largo periodo de descanso en el blog retomo las entradas, a ver si cojo un buen ritmo.

Aun que no he publicado nada en las ultimas semanas de verano, éste ha sido un periodo bastante creativo. Vaya, que tengo más de un proyecto que enseñaros.

Lo primero que os quiero mostrar es esta boina super chula que le he hecho a Abril. Cuando empecé con el ganchillo me topé con un patrón super bonito de boina y vestido a conjunto, pero nunca encontraba el tiempo para ponerme a ello... y decidí que de este verano no pasaba. Aquí podéis encontrar el enlace por si os animáis.


Así que ya con la lana y el ganchillo a punto, en plenas vacaciones en la playa y SIN WI-FI, me percaté que me había olvidado el patrón en casa. Ya lo se, llamarme despistada es poco... Así que decidí hacer memoria y hacer mi versión inspirada, ya que de todas formas tendría que haber modificado el patrón original para adaptar la talla.

Y el resultado me gusta mucho| A ver si en breve os puede escribir el patrón en condiciones, de momento os explico el material utilizado y os muestro las fotografías que he hecho. 



La lana que he utilizado es de la casa Drops, Big Merino Mix, color 02. Es 100% lana con un tacto muy agradable y suave. Para hacer la boina he trabajado con un ganchillo de 5,5 mm.


También he de decir que lo mejor de todo es la modelo!!! 

Espero que os haya gustado y que a partir de hoy nos podamos leer mas regularmente! Feliz semana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada