6/7/16

El braçalet nou de l'Abril

Fa un parell de mesos us vaig ensenyar un collaret i un braçalet fets per encàrrec. L'Abril cada cop qe em veia mans a l'obra preguntava si era per ella, i com que no era així li vaig prometre que li faria un braçalet.

I com que val més tard que mai, l'Abril ja ha estrenat el seu braçalet.

En aquesta ocasió he utilitzat fils Natura Just Cotton de DMC, algunes restes de colors que em quedaven a la caixa i com a color principal la nova col·lecció Spring color 410. El que te de bo el Natura Just Cotton Spring és que va variant de color de manera degradada, així les boletes son multicolors sense necessitat de fer canvis de fils. En aquesta ocasió potser costa d'apreciar, ja que al ser un braçaet les boletes son petites, però segur que quant em posi amb el collaret el resultat serà més visible. 


A part dels fils he utilitzat boletes de fusta de 10 i 5 mm, una boleta platejada (jo ho vaig comprar a Innspiro), agulla llanera, estisores i una goma negra. 



Per forrar les boletes de fusta segueixo els següents passos:

1.- Fer un anell màgic amb 6 punts baixos.
2.- 1 Augment a cada punt de la volta anterior (12 punts)
3-5.- 1 punt a cada punt de la volta anterior (12 punts). Posem la bola de fusta.
6.- 1 disminució a cada punt de la volta anterior (6 punts)

Amaguem les cues de fil amb l'agulla llanera.



M'agrada el resultat, i penso que a la seva nova mestressa també!!!


Hace un par de meses os presenté un collar y un brazalete que hice por encargo.  Abril cada vez que me veía manos a la obra me preguntaba si era para ella, y como no era así le prometí que le haría un pulsera.

Y como vale más tarde que nunca, Abril ya ha estrenado su brazalete.

En esta ocasión he utilizado hilos Natura Just Cotton de DMC, algunos restos de colores que me quedaban en la caja y como color principal la nuev colección Spring color 410. Lo que tiene de ueno el Natura Just Cotton Spring es que va variando de color de manera degradada, así las bolitas son multicolores sin necesidad de hacer cambio de hilos. En esta ocasión quizás cueste apreciarlo, ya que las bolas son pequeñas, pero seguro que cuando me ponga con el collar el resultado será más visible.

A parte de los hilos he utilizado bolitas de madera de 10 y 5 mm, una bolita plateada (yo las compré en Innspiro), aguja lanera, tijeras y una goma negra.

Para forrar las bolas de madera sigo los siguientes pasos:

1.- Hacer un anillo mágico con 6 puntos bajos.
2.- 1 Aumento en cada punto de la vuelta anterior (12 puntos)
3-5.- 1 punto en cada punto de la vuelta anterior (12 puntos). Colocamos la bola de madera.
6.- 1 disminución en cada punto de la vuelta anterior (6 puntos)

Escondemos las colas de hilo con la aguja lanera. 

¡¡¡Me gusta el resultado, y pienso que a su nueva dueña también!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada