28/7/16

Un Jardí al coll

[texto en castellano al final]

La veritat és que aquest estiu després de teixir tres jerseis i diferents cosetes petites em venia de gust posar-me a pensar en algun projecte d'hivern. No volia que fos massa llarg, he arribat a la conclusió que aquest tipus de projecte em cansen una mica, i volia que interessant i pràctic.

Fa uns mesos vaig estar fent proves del punt jesamí, seguint les instruccions d'un dels tutorials de Bluü. D'aquella mostra va sortir una diadema per l'Abril. I després de pensar-hi una mica vaig decidir fer un coll per quant arribi el fred. La veritat és que el punt queda molt suau i flonjo i amb una llana ven agradable el meu coll serà l'eveja d'aquest hivern.




He escollit la llana Woolly de DMC Color 84, treballada amb un ganxet de 3,5 mm. És el primer cop que treballo amb ella i m'ha agradat molt. És suau, fàcil de treballar i no pica gens!!!



El punt no deixa de ser complicadet, tot i que el tutorial de la Marta de Bluü està molt ben explicat. No se com es pot exposar de manera gràfica o en paraules, per això a dalt us he deixat el link. A partir d'aquí, aquestes son les instruccions que he seguit:

1.- 23 punt inicials. Unim el darrer amb el primer amb un punt ras.
2.- Continuem durant tota la fila fent el punt jesamí, a l'arribar al darrer punt tan sols farem dos grups de punts en lloc de tres (ja que estem teballant en circular) i unim amb el primer punt de la volta.
3.- a 6.- Repetim la fila dos.

Amb aquestes indicacions he utilitzat 70 grams de llana i ens queda un tubular de 12 cm d'alt i 50 cm de diàmetre aproximadament (dependrà de la llargada i la tensió que haguem donat als punts).



Com podeu veure es totalment adaptable, fent la fila inicial més o menys llarga i afegint o restant files al treball.

I així queda!





Espero que us agradi tant com a mi!



La verdad es que este verano después de tejer tres jerseys y distintas cosas pequeñas me apetecía ponerme con algun proyecto de invierno. No quería que fuera demasiado largo, he llegado a la conclusión que este tipo de proyectos me cansan un poco, y quería que fuera interesante y practico. 

Hace unos meses estuve haciendo pruebas del punto jazmín, siguiendo las instrucciones del tutorial de Bluü. De aquella muestra salió una diadema para Abril. Y después de pensar un poco me decidí por hacer un cuello para cuando llegue el frio. La verdad es que el punto queda muy suave y esponjoso y con una lana muy agradable mi cuello será la envidia de este invierno.

He escogido la lana Woolly de DMC Color 84, trabajada con un ganchillo de 3,5 mm. Es la primera vez que trabajo con ella y me ha gustado mucho. Es suave, fácil de trabajar y no pica nada!!!!

El punto no deja de ser complicado, pero el tutorial de Marta de Bluü está muy bien explicado. No se como se puede exponer de manera gráfica o en palabras, por esto arriba os he dejado el link. A partir de aquí, estas son las instrucciones que he seguido:

1.- 23 puntos iniciales. Unimos el último con el primero con un punto raso.
2.- Continuamos durante toda la fila haciendo el punto jazmín, al llegar al último punto solo hacemos dos grupos de puntos en lugar de tres (ya que estamos trabajando en circular) y unimos con el primer punto de la vuelta.
3.- a 6.- Repetimos la fila dos.

Con estas indicaciones he usado 70 gramos de llana y queda un tubular de 12 cm de alto y 50 cm de diámetro aproximadamente (dependerá de la largada y la tensión que hayamos dado a los puntos).

Como podéis ver es totalmente adaptable, haciendo la fila inicial más o menos larga y añadiendo o restando filas al trabajo.

Y así queda!

¡Espero que os guste tanto como a mi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada